خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/10/11 - 21:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
امروز صورت گرفت

دیدار جمعی از شیوخ عراقی با مجید ناصری نژاد

جمعی از شیوخ عراقی با نماینده مردم شادگان در مجلس دیدار و گفت وگو کردند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، جمعی از شیوخ عراقی امروز (سه شنبه ۱۱ دی ماه) با مجید ناصری نژاد نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.



ناصری نژاد در ابتدای این دیدار ضمن اشاره به روابط تاریخی و فرهنگی دو ملت، گفت: جمهوری اسلامی ایران و عراق دشمنان مشترک و واحدی دارند که هدفشان ایجاد تفرقه، اختلاف، یاس و ناامیدی در صفوف دو ملت می‌باشد و بدون شک با استقامت و پایداری مردم، فشار برای ایجاد اختلاف فزونی خواهد یافت.



 نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود پایه و اساس جمهوری اسلامی ایران را ولایت فقیه خواند و این رکن اصلی را باعث پیشرفت اهداف انقلاب، از بین رفتن اختلافات و دفع فتنه های پیچیده دشمنان دانست و نظام جمهوری اسلامی ایران را نظامی دموکراسی، برخاسته از رآی آحاد ملت توصیف نمود.



وی در ادامه با ظالمانه خواندن تحریم‌های اخیر آمریکا علیه کشورمان، بر لزوم همکاری و هوشیاری مسلمانان منطقه به ویژه ملت عراق برای دفع این توطئه تأکید کرد.



 جمعی از شیوخ عراقی در این دیدار با اشاره به اهمیت مرجعیت عراق و حمایت های جمهوری اسلامی ایران در پیروزی های به دست آمده ملت و دولت عراق در برابر  داعش، حمایت قاطع دولت و ملت عراق از جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه و تحریم های دشمنان، لزوم همبستگی دو ملت و دولت در مسائل مختلف و نقش و اهمیت مجالس پارلمانی برای رسیدن به اهداف مورد نظر مطالبی بیان کردند./



خبرنگار: مهرداد اینانلو



پایان پیام



 

  • کد خبر : 270590
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار